.

מעסיק ? היקף הסנקציות נגד מעסיקים הולך וגובר בכל מישורי הענישה, כאשר העיצומים מחריפים עבור מפרים סדרתיים, שאינם מתקנים את דרכם ונמצאים בהפרות מתמשכות. מכניסתו של החוק לתוקף ב–2012–2014 הוטלו 459 עיצומים כספיים בסך 31.5 מליון שקל, ניתנו 3,657 התראות מנהליות, הוגשו 157 כתבי אישום וניתנו 110 גזרי דין בבית הדין לעבודה.  "

סכומי העיצומים המוטלים על מעסיקים מכוח החוק נעים בין 2,550 שח ועד 35,700 שח , דוח בודק שכר מוסמך יסייע לך בתיקון ההפרות ויפחית בעיצומים כספיים כבדים.

לשיחת יעוץ ללא עלות והתחייבות מלא פרטים כאן למטה  

מי אני ?

אנה טויל חשבונאית , יועצת מס ואשת עסקים , כ-26 שנה של נסיון בייצוג מול רשויות המס אלפי לקוחות(מורשים , פטורים , שותפות , וחברות בע"מ) עברו תחת ידיי  , מקצועית בכל פרמטר נתון ! . אני דוגלת ב-2 ערכים עם הלקוחות שלי ערך ראשון ערך המקצועיות , ערך שני הוא ערך האמנות , לכן הלקוחות שלי זוכים לקבל ממני יחס אישי וצמוד לגבי התהליך שהלקוח עובר מול רשויות המס (עידכון שוטף בכל פרט ופרט ) כי בסוף חשוב לי שהלקוח בקצה יהיה מחובר ופעיל .

 משרדנו נותן מענה גם 

תכנון ופריסת מס שבח

החזר מס שבח כתוצאה מעסקת נדלן שנוצרה במכירת מקרקעין בהתאם לחוק מיסוי מקרקעין.

עסקת מקרקעין מלווה בהיבטי מיסוי רבים ושונים כגון: מס רכישה, מס שבח, מס רכוש, מס יסף, מע"מ, היטל השבחה ועוד.

תכנון מס שבח ותכנון מס רכישה יעיל ונכון יבוצע בטרם עסקת המכירה או הרכישה של הנדל"ן.
לתכנון מס שבח ותכנון מס רכישה טרם המכירה או הקניה ישנה חשיבות רבה. לעיתים לא ניתן לתקן את השומה לאחר שהעסקה נחתמה והדבר עשוי לגרום להפסדים כספיים רבים.

ייעוץ בגין פרישה

תכנון פרישה

תהליך הפרישה מעבודה ויציאה לגימלאות הינו אחד התהליכים המשמעותיים ביותר בחייו של אדם, כל החיים אנו עובדים ברצף וחוסכים כספים בתוכניות שונות.

עד גיל הפרישה אנו עמלים למקסם את הכספים שאנו חוסכים ואילו החל מגיל הפרישה כספים אלו אמורים לאפשר לנו לחיות את החיים בצורה כמה שיותר נוחה ולהגשים את כל מה שחלמנו עליו לאורך השנים ותמיד אמרנו זה יקרה בפנסיה.

עזיבת עבודה ופרישה לגמלאות זה צעד מאוד חשוב ומהותי בחייו של היחיד.
השינויים התכופים בחקיקה,במיסוי ובתקנות הפנסיוניות ,מעמקים מעמד שונה לכספים שנצברו בתקופת שונות ומשפיעים על הצבירה והאפשרויות המשיכה שיעמדו לזכותו במעבר בין מעסיקים ובעת פרישתו לגמלאות .
ניהול ותכנון נכון של כספיים העומדים לרשת היחיד ,עשויים לחסוך לו סכומי כסף רבים במעבר בין המעסיקים,להניב הכנסה גבוהה יותר בצאתו לגמלאות ולשפר באופן מהותי את רמת החיים הצפויים לו בעת הפרישה .

הצהרת הון

מומחיות בהכנת הצהרת הון לעצמאים ובעלי מניות.
הצהרת הון היא אחד הכלים העיקריים המשמשים את פקיד השומה לבדוק האם דיווחיו של הנישום על הכנסותיו משקפים את המציאות והאם שילם כראוי את המסים שהוטלו עליו או התחמק מהם.
לכן חשוב להכין את הדוח עם אנשים המקצוענים ביותר כדי להימנע מהסתבכות עם החוק ועם רשות המס.

פתיחת תיקים וייצוג ברשיות המס

משרדי מתמחה בייוצגם של עסקים מתחומי הפעילות השונים מול רשויות המס.
המשרד מפעיל תוכנות ומערכות ממוחשבות המקושרות ישירות למערכת ולמחשבי הרשויות השונות - מס הכנסה, המוסד לביטוח לאומי ומשרדי ה מע"מ ומסונכרנות עימם.
בצד הטכנולוגיה במהלך 20 שנה של ניסיון צברתי היכרות מעמיקה עם דרישותיהן של הרשויות השונות, דבר המאפשר לכם ליהנות מתכנון המס הנכון, מהניצול האופטימאלי של הזכויות וההטבות שלהן אתם זכאים על פי החוק וניהול תקין של העסק בפן החשבונאי שלו

דוחות שנתיים

הגשת דוחות שנתיים לעסקים מורשים, עסקים פטורים, בעלי מניות, שכירים בעלי משכורת גבוה.
משרדנו מומחה בהגשת דוחות שנתיים לעצמאים, לרבות דיווחים על הכנסות בארץ ובחו"ל, רווחי הון מניירות ערך בארץ ובחו"ל, מס שבח וכדומה.
מעבר למומחיות של הגשת הדוח, משרדנו מודע היטב לזכויות שלכם בהטבות מס ובכך אנו מדווחים בדרכים שונות לצורך תכנון מס מיטבי.

חשבות שכר

הכנת משכורות והפקת תלושי שכר לעובדים תוך מתן דגש על עמידה בכל דרישות החוק ודיווחים חודשים ושנתיים למוסדות.
חישוב הפרשות לפנסיה ,קרנות השתלמות גמל ואבדן כושר עבודה חישוב פיצויים בעת עזיבת עובד .

החזרי מס 

החזר מס הכנסה לשכירים בדיקת זכאות בחינם !

החזרי מס לשכירים נובעים מחוסר מודעות למכלול הטבות המס המגיעות על פי החוק ובעיקר בגלל מורכבות שיטת המסוי היוצרת עיוותים בלתי נמנעים בחישוב המס .
שכיר שנוכה ממנו מס הכנסה במהלך שנת המס ,העולה על המס שעליו לשלם באותה שנה ,זכאי להחזר מס

הנהלת חשבונות

שרותי הנהלת חשבונות למגוון סוגים של עסקים וענפי פעילות בין אם אתם עצמאיים או חברות .
עם דגש על ניהול מקצועי ו מסודר על מנת שתוכלו לקבל את המידע העדכני הרלוונטי
בכל רגע נתון .
ניתן לתת שירות הנהלת חשבונות בבית העסק אם בעל העסק מעוניין בכך .

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.